Není to nic jednoduchého, pokud se v tom jednotlivec „babrá“ sám. A pokud nemá potřebné znalosti, či zkušenosti…
Zvýšení tržby přes internetový obchod člověk většinou sám nedá. Minimálně ne tak dobře, jako kdyby se spojil s nějakou firmou. Například Drupal SEO má v tomto ohledu spoustu zkušeností a také spoustu kladných hodnocení. Jde o to, že i když pomineme pestrost nabídky, je nutné, aby byl web vidět. Což je bez SEO konzultanta dosti velký problém. To je totiž člověk, který svou činností zařídí to, aby byl web na prvních místech ve vyhledávání. Protože pokud je na prvních místech, má tržbu. Pokud zaostává někde vzadu, kam už skoro nikdo nechodí, je věc zcela jasná. Není návštěvnost, nejsou ani peníze. Tak to holt v životě chodí.
Co nezvládneme sami, musíme přenechat odborníkovi na SEO, popřípadě internetový marketing všeobecně.
Takoví odborníci mají svou práci velmi dobře v malíčku. To, co by jedinec teprve objevoval a zkoušel, to oni znají už léta a používají v praxi. Pro ně to zase tak složité není. Mnoho firem hovoří o velkém vzestupu tržeb například po spojení se SEO Prestashop. Všimněte si opět té zkratky SEO. Již jsme se s ní setkali a možná nebude tak od věci si vysvětlit, oč vlastně kráčí. Jde o zkratku z anglických slov Search Engine Optimization. Vyloženo do češtiny to znamená zhruba něco jako optimalizace nalezitelnosti. To je v praxi právě to, co je popsáno výše. Totiž to, že prodejní web musí být vidět.
Naprosto klidně si to můžete představit jako pevný obchod na náměstí, nebo v obchodním centru. Většina lidí vstupuje do těch, které jsou na začátku a které jsou tedy i na očích. Pokud je tu někde obchod zastrčený tak, že není ani vidět, tak sem lidé přijdou snad jen náhodou. Tudíž majitel asi moc nevydělá. Proto musí pracovat na tom, aby byl více na očích. Stejně tak, jako by měl webové prodejní stránky.